Skip to main content
More
  • Kontakta oss
  • Partners
  • Kunskapscentrum
  • Nyheter och evenemang
  • Blogg
  • Support
  • Svenska
    • English
    • Deutsch
    • Polski
    • Norwegian
    • Dansk
  • Boka demo
  • Mitt NE
  • Mitt Cloud NSP
Nilex AB Nilex AB
  • Företaget
    • Om oss
    • Karriär
  • Produkter
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funktioner
    • Självserviceportal
    • Mobilapplikation
    • Ärendehantering
    • Social Media management
    • Tjänstekatalog
    • Asset management
    • Avtalshantering
    • Kunskapsbank
    • Aktiviteter
    • Orderhantering
    • WorkLog Management
    • Fakturering
    • SLA
    • Rapporter
    • Översättningar
    • Branding
    • Schemalagda ärenden
    • Integrationer
    • CTI Telefonikoppling
    • Active directory
    • Resursplanering
  • Beställ
  • Utbildningar
  • Lösningar
    • Ärendehanterings­system
    • Shared services
    • Kundsupport
    • Sociala medier manager
    • Facility Management
    • Fältservice
  • Tjänster
  • Kunder
Boka demo idag
Boka demo idag
  • Företaget
    • Om oss
    • Karriär
  • Produkter
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funktioner
    • Självserviceportal
    • Mobilapplikation
    • Ärendehantering
    • Social Media management
    • Tjänstekatalog
    • Asset management
    • Avtalshantering
    • Kunskapsbank
    • Aktiviteter
    • Orderhantering
    • WorkLog Management
    • Fakturering
    • SLA
    • Rapporter
    • Översättningar
    • Branding
    • Schemalagda ärenden
    • Integrationer
    • CTI Telefonikoppling
    • Active directory
    • Resursplanering
  • Beställ
  • Utbildningar
  • Lösningar
    • Ärendehanterings­system
    • Shared services
    • Kundsupport
    • Sociala medier manager
    • Facility Management
    • Fältservice
  • Tjänster
  • Kunder

Beställ

Alla priser som visas exkluderar moms. Momsbeloppet visas inom betalningsprocessen och på din faktura.

NileXpress
Begär offert
Begär offert

NileXpress ®

  • Begär offert
  • Minst 5 licenser
  • Ärendehanterings
  • Självserviceportal
  • Språk & Översättning
  • Aktiviteter och mer ...
Testa gratis
NileXpress +
Begär offert
Begär offert

NileXpress Plus ®

  • Begär offert
  • Minst 5 licenser
  • CMDB standard
  • Avtalshantering
  • Active directory
  • Rapporter och mer...
Testa gratis
Nilex Pro
Begär offert
Begär offert

Nilex PRO ®

  • Begär offert
  • Minst 10 licenser
  • CMDB avancerad
  • Audit management
  • Administrera produkter & tjänster
  • Kalenderhantering och mer...
Testa gratis
Nilex Enterprise
Begär offert

Nilex Enterprise ®

  • Begär offert
  • Administrera Produkter & Tjänster
  • Beställnings management
  • Fakturering
  • WorkLog och mer...
Kontakta oss

Inte säker på vilken lösning som är bäst för er?

Se detaljerad jämförelse

Köp ytterligare licenser från 112 SEK per licens

För varje ytterligare användare tjänar du ytterligare 0,44% rabatt - upp till 20%.

Lokal installation:

Flexibla, bärbara och kostnadssänkande instanser i produktionsversionerna
Kontakta oss

Molntjänst:

Fullt kontrollerade, säkrade, anpassningsbara instanser i produktionsversionerna
Kontakta oss

Vanliga frågor

Vad innehåller Mitt Nilex konto?

Mitt Nilex-konto är en plats var du registrerar alla dina aktiva tjänster, ser betalda tjänster, tjänster som du dessutom kan aktivera och man ser även en historik för alla inköpta tjänster. När du har loggat in på ditt Nilex-konto har du också möjlighet att skicka en begäran om att avsluta din prenumeration, ändra programversion eller kontakta vår support. Med din egen Self-service Portal kan du styra och justera instanser och hantera och förvalta dina inköp.

Vad ingår i testperioden och hur kan jag aktivera den?

Testperioden är en förkonfigurerad version av våran plattform som gör att du kan testa huvudfunktionerna i vårt system utan kostnad. Du kan aktivera den genom att helt enkelt välja produkt under Beställningssida, men du behöver inte ange dina kreditkortsuppgifter. Testperioden är giltig i 30 dagar och eftersom det är en begränsad version av våra produkter, kommer vissa funktioner inte att finnas tillgängliga i testversionen.

Vad händer när testperioden är slut?

Testperioden löper ut efter 30 dagar. Efter den perioden stängs din instans automatiskt och du kommer inte ha tillgång till den längre. All data från instansen kommer att raderas inom 7 dagar från den servern. Om du vill aktivera produktionsversionen för tidigare utgått version, måste du logga in på ditt Mitt Nilex-konto och skicka förfrågan för aktivering av produktionsversion.

Vad är skillnaden mellan Test och produktionsversionen?

Testversionen varar i endast 30 dagar. Det ger begränsade möjligheter (minskat antal funktioner och optioner). Uppgifterna i testinstansen har inte en automatisk säkerhetskopiering och tillgängligheten av tjänsten garanteras inte hela tiden. Produktionsinstansen är väldigt flexibel det ger det möjligheten att lägga upp ditt eget domännamn, med standardprocedurer för automatisk säkerhetskopiering, möjlighet att uppgradera till senaste versionen, möjlighet att rapportera problem eller incidenter i system, teknisk support etc.

Vad ingår i produktionsversion och hur kan jag aktivera den?

Du kan aktivera produktionsversionen på tre sätt. Du kan logga in i produkten som du har valt och skicka en begäran om att uppgradera din produktionsversion. Den andra möjligheten är att skicka ett önskemål till oss om att migrera din produktionsversionen från din Nilex-konto. Och den tredje möjligheten är att köpa produktionsversionen på vår hemsida genom att klicka på knappen Köp nu under menyn Beställning. Produktionsinstans är väldigt flexibel, det gör dig möjligheten att skapa ditt eget domännamn, med standardprocedurer för automatisk säkerhetskopiering, möjlighet att uppgradera till senaste versionen, möjlighet att rapportera problem eller incidenter i system, teknisk support etc.

Får jag extra processorkraft och avancerad hårdvara i min produktionsmiljö?

Ja, du får speciella hårdvaruresurser i din produktionsmiljö beroende på version och antal handläggare. Detaljerad serverspecifikation du kan få på förfrågan. Standard server konfiguration är 4x vCPU 16GB RAM 64GB SSD.

Hur kan jag köpa ytterligare handläggare i produktionsmiljön?

Du kan köpa ytterligare handläggare på din instans, samtidiga eller namngivna handläggare, genom att logga in på Mitt Nilex. Välj bara antal handläggare och typ av användare och beställ. Därefter får du en ny licensnyckel eller så kan du uppdatera din befintliga licensnyckel.

Hur kan jag betala mina Nilex-tjänster?

Du kan betala din prenumeration direkt med Visa, VisaElectron, Mastercard och Diners Club, banköverföring  eller via PayPal.

Hur kan jag avsluta min prenumeration?

Du kan avbryta din prenumeration genom att bara logga in på Mitt Nilex och skicka en begäran om uppsägning av din prenumeration. Observera att alternativet att avsluta din prenumeration av tjänsten endast är tillgängligt om du har använt systemet i 12 månader. Ditt konto kommer att raderas inom en arbetsvecka efter vi har mottagit din begäran om att du önskar avsluta din prenumeration.

Är min data säker?

Ja, din data är säker. Din instans har en automatisk säkerhetskopiering, allmän säkerhet, antivirus och alla andra inställningar som uppdateras regelbundet av våra specialiserade nätverksadministratörer.

Var ligger vår data ?

Vi använder datahallar för drift och lagring av Diflex med säte i Ängelholm, Sverige och Contabo Gmbh med säte i Munchen, Tyskland.

Mobil app

Ladda ner Nilex mobil app
  • Kontakta oss
  • Partners
  • Kunskapscentrum
  • Nyheter och evenemang
  • Blogg
  • Support
  • Mitt NSP
  • Användarvillkor
  • Integritetspolicy
  • Tillgänglighet för NSP
  • Sitemap
  • Credits
Copyright © 1996-2017 Nilex i Helsingborg AB. Alla rättigheter reserverade