Granska och analysera din data
Få insikt i vilken kanal era ärenden skapades i , hur de hanterades av ert team och hur ni kan förbättra lösningstiden.
Rapportera och få en överblick i vilken fas era ärendens löses, förstå inkommande förfrågningar från kunder och se på en blick vad som händer i ditt supportcenter.
Skaffa dig nödvändig insikt
Chefer, TeamLeaders och slutanvändare kan alla använda lättkonfigurerade widgets för att skapa anpassade dashboards med information som behandlar deras specifika nyckeltal, t.ex. service status, överskridna tröskelvärden och öppna ärenden. Istället för stillastående diagram, kan användarna utföra interaktiva åtgärder direkt från sina dashboards.
Inställningar som kan anpassas:
— Standardrapporter
— Schemalägg rapporter
— Dagligen schemalagda rapporter
— Rapportmall
— Rapportlista
— Veckovis schemalagda rapporter
— Diagramrapporter
— Rapporter i form av cirkeldiagram
— Månadsvis schemalagda rapporter
— Bar report
— Line report
— En gång schemalagda rapporter
— Rapportfilter
— Förhandsvisning av rapporter
— Generella rapporter