Skip to main content
More
  • Kontakta oss
  • Partners
  • Kunskapscentrum
  • Nyheter och evenemang
  • Blogg
  • Support
  • Svenska
    • English
    • Deutsch
    • Polski
    • Norwegian
    • Dansk
  • Boka demo
  • Mitt NE
  • Mitt Cloud NSP
Nilex AB Nilex AB
  • Företaget
    • Om oss
    • Karriär
  • Produkter
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funktioner
    • Självserviceportal
    • Mobilapplikation
    • Ärendehantering
    • Social Media management
    • Tjänstekatalog
    • Asset management
    • Avtalshantering
    • Kunskapsbank
    • Aktiviteter
    • Orderhantering
    • WorkLog Management
    • Fakturering
    • SLA
    • Rapporter
    • Översättningar
    • Branding
    • Schemalagda ärenden
    • Integrationer
    • CTI Telefonikoppling
    • Active directory
    • Resursplanering
  • Beställ
  • Utbildningar
  • Lösningar
    • Ärendehanterings­system
    • Shared services
    • Kundsupport
    • Sociala medier manager
    • Facility Management
    • Fältservice
  • Tjänster
  • Kunder
Boka demo idag
Boka demo idag
  • Företaget
    • Om oss
    • Karriär
  • Produkter
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funktioner
    • Självserviceportal
    • Mobilapplikation
    • Ärendehantering
    • Social Media management
    • Tjänstekatalog
    • Asset management
    • Avtalshantering
    • Kunskapsbank
    • Aktiviteter
    • Orderhantering
    • WorkLog Management
    • Fakturering
    • SLA
    • Rapporter
    • Översättningar
    • Branding
    • Schemalagda ärenden
    • Integrationer
    • CTI Telefonikoppling
    • Active directory
    • Resursplanering
  • Beställ
  • Utbildningar
  • Lösningar
    • Ärendehanterings­system
    • Shared services
    • Kundsupport
    • Sociala medier manager
    • Facility Management
    • Fältservice
  • Tjänster
  • Kunder

SLA

Idag är det viktigt att leverera god service till sina kunder och användare. En viktig del av detta är att ärenden löses så snabbt som möjligt. För att kunna möjliggöra detta låter Nilex era hantera och driva SLA enligt best praxis. Det finns även möjligheter att konfigurera SLA regler för VIP-kunder samt olika öppet-tider och helger.

Testa gratis

Testa vår lösning gratis i en månad.

30 dagar gratis enkel konfiguration

Hantera IT i enlighet med organisationen

Vår SLA lösning är byggd för supportföretag som vill garantera den bästa servicekvaliteten eller ha specifika åtaganden som kan gälla att ärenden måste lösas inom en bestämd tidsram.

Vår lösning möjliggör inrättande och drift enligt detaljerade serviceavtal där vissa tjänster beskriver vilken typ av åtaganden som ingår. All information presenteras på ett enkelt sätt så att det kan stödja supportpersonalen i sitt dagliga arbete.

Anpassade SLA regler för viktiga incidenter

Nilex SLA verktyg är mycket flexibelt och ger er möjligheten att skapa skräddarsydda SLA:er. Ni kan skapa flera SLA regler och tillämpa dem på specifika kunder, grupper, produkter eller ärendekanaler. Detta gör att ni ser till att viktiga servicenivåer inte överskrids. Om de är på väg att att göra det, kan du vara säker på att rätt personer kommer att få meddelande om det i god tid innan det inträffar.

Din SLA dashboard

Detaljerade SLA dashboards visar dig hur många incidenter som har lösts inom den tidsram som angivits av gällande avtal (SLA). Nilex dashboard ger nödvändigt underlag för service-ledningen att bedöma hur väl servicedesken uppfyller kraven.

Konfigurera era serviceavtal

Leverera din tjänst på rätt nivå och hjälpa organisationen att uppfylla och mäta de olika målen, avtalen och kraven som har upprättats av kunder eller interna avdelningar. Med Nilex SLA kan IT-personal mer precist och kostnadseffektivt tillhandahålla och identifierade servicenivåer till verksamheten.

Testa gratis

Testa vår lösning gratis i en månad.

30 dagar gratis enkel konfiguration

Inställningar som kan anpassas:

— Definiera individuella SLA:er
— SLA-avtal
— SLA beskrivning
— SLA för kunder
— SLA vilkor
— Sub vilkor
— Exklusiva SLA:er
— Kontorstid
— Waypoints
— SLA trösklar
— Servicenivåer
— Exportera
  • Kontakta oss
  • Partners
  • Kunskapscentrum
  • Nyheter och evenemang
  • Blogg
  • Support
  • Mitt NSP
  • Användarvillkor
  • Integritetspolicy
  • Tillgänglighet för NSP
  • Sitemap
  • Credits
Copyright © 1996-2017 Nilex i Helsingborg AB. Alla rättigheter reserverade