Hitta ett svar på alla dina frågor!
Med Nilex Kunskapsbank, är det lätt att hitta rätt svar och mycket mer. Som handläggare, låter den dig söka igenom lösningar från tidigare ärenden, kända fel och workarounds.
Som slutanvändare eller kund, har man tillgång till kunkskapsartiklar på vanliga frågor dygnet runt, vilket ökar kundnöjdheten och hjälper dig att spara mycket tid i supporten.
Återanvänd kunskap!
Kunskapsforum är uppbyggd genom att ofta uppdateras, där utvalda fall och lösningsmedel beskrivs lagras för kunskapsdelning inom organisationen.
Hjälpdatabaspersonal använder databasen för att söka efter lösningar på de uppgifter som de står inför för att lösa. En välutvecklad kunskaps forum innebär att fallen löses på kortare tid.
Shift to the left
Med vår kraftfulla sökfunktion, får användarna möjlighet att hitta svar på sina frågor under tiden de registrerar ett ärende.
När kunden fyller i formuläret visas det automatiskt på sidan av skärmen om det finns en lösning på deras problem. Men omfattande kunskapsbank minskar belastningen på supporten, eftersom användarna kan lösa sina problem innan ett ärende skapas i supporten.
Diskussionsforum
De stora fördelarna med forum, är möjligheten till samarbete mellan kunder och handläggare. Detta innebär att du kan skapa forum där du låter dina kunder ställa frågor, hjälpa varandra med eller utan handläggarnas inblandning.
Alla kunskapsartiklar kan ställas in för att tillåta kommentarer och betygsättning, vilket öppnar upp för en diskussion och dialog mellan kunder och handläggare.
Inställningar som kan anpassas:
Kunskapsbank handledning
Vårt mål är att skapa programvarulösningarna så enkla som möjligt. Vi gör handledningar för en enklare och snabbare inlärning för att därigenom spara tid och behålla effektiviteten på hög nivå. Följ handledningen och börja jobba.