Hantera ärenden i mobiltelefonen
Med vår mobilapp har handläggaren ett användargränssnitt som möjliggör mobil handläggning av bland annat ärenden och registrering av inventarier via vår barcodescanner. Genom att använda den här applikationen behöver du inte ha tillgång till din dator för att få överblick över ärenden eller för att registrera nya. Du kan skapa nya ärenden, söka och bläddra efter befintliga ärenden.
Ta kontrollen över era inventarier
Du kan lägga till nya inventarier eller söka efter befintliga manuellt eller med hjälp av en streckkodssökning. Skapa inventariefilter som underlättar sökningar efter en specifik inventarie. Underhåll underlättas genom att man kan lägga till fler inventarier med hjälp av QR-koder.
Inställningar som kan anpassas:
— Stöd för flera fliker
— Lägg till / redigera / visa ärenden
— Bläddra bland ärenden
— Se ärenden på en karta
— Sök ärenden
— Ärendekonversation
— Se vart ärenden är på en karta
— Lägg till / redigera / visa inventarier
— Sök bland inventarier
— Bläddra bland inventarier
— Skanna inventarier
— Audit Asset
— Barcode scanning
— Användarprofil
— Applikationsinställningar
— Kompatibel med iPhone, iPad, Android, Android Tabletter, Windows Mobile