Förvalta relationer i den digitala tidsåldern
Vårt sociala kontaktcenter samlar era sociala flöden och samtal från Facebook och Twitter. De två mest populära sociala kanalerna där era kunder är aktiva. Nu behöver ni inte flera inlogg utan ni har i vår dashboard alla kundsamtal oavsett kanal, samlade i en vy.
Vår Facebook-integration ger er möjlighet att att förvandla kommentarer och wallposts till ärenden. Ditt supportteam kan svara på kunder på Facebook utan att behöva lämna Nilex. Facebook integration ger stöd för att få allt innehåll från flera Facebook-företagsidor till vår Social Media Manager med möjlighet till schemalagd synkronisering.
Chat
Vår inbyggda chattjänst ger era kunder eller slutanvändare omedelbar tillgång till teknisk support. Handläggare kan skapa ett ärenden av en chatt-konversation direkt från chattfönstret eller lägga till konversationen till ett befintligt ärende.
Handläggare kan också initiera en chatt med andra handläggare angående ärenden. På så sätt kan kommunikationen och samarbetet förenklas.